lördag 4 oktober 2008

Veckan som gick ...

Hej, ni har väl inte glömt mig?

Sitter här fast jag egentligen borde stå upp: diska, putsa, feja och inte minst laga mat! Oj, vad jag borde börja förbereda!

Men det kliar ju i fingrarna, så man kunde bli tokig för mindre. So, here I am :-)

Roligt:
I gårdagens Fredag hela veckan såg jag det roligaste på mycket länge: En sitcom - Becker Becker, döpt efter Svensson Svensson. Skrattade så jag nästan kvävdes. Peter Magnusson i hårspänne, bara det en anledning att titta nästa vecka.

Tänkvärt:
Var och såg Kamratstödjaren på Fria Teatern i veckan. Mycket bra! Fastnade särskilt för manuset - träffsäkert och roligt mitt i allt det tänkvärda. Och så Per Lasson förstås. Vilken skådis!
» Läs mer på systers blogg

Fantastiskt:
Idol! Lars och Anna äger! Lars för sin obetalbara integritet, och Anna för sin makalösa röst!

Klart slut för den här gången. Nu har lånad vitlökspress kommit också, så nu ska det lagas mat så ända in i baljan!
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: