söndag 5 oktober 2008

A men, va hände?

En härlig höstbukett och varma kramar var inte det enda Y emottog igår. Mitt på dagen, då hon stod med huvudet i skurhinken, ringde det på dörren, och utanför stod en man, ett flickebarn och en ... dam. Y fattade precis ingenting, innan mannen, som sina första ord, sade: "Vad ser du som positivt i ditt liv?"
Y fattade om möjligt ännu mindre än tidigare. 30 sekunder senare stod hon innanför stängd ytterdörr med ett nummer av Vakttornet i handen ...

Amen
Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Camilla sa...

hahha du är sååå rolig syster! jag läste högt för j och skrattade så jag höll på att kissa på mig. j blev lite illamående över att ett flickebarn va med... :D

Fisso sa...

Hahahaha!
Amen!

Y_. sa...

Camillelill! Nej, jag är inte rolig, bara ärlig. Jag vet, visst är det osmakligt att liksom försöka sälja in sig själv genom att ta med sin ett-två-kanske tre-åriga dotter. Schysst att hon får välja själv vad hon ska bli el. tro på när hon blir stor. Blää.