söndag 4 januari 2009

Fina Siwan på rätt spår

Siw Malmkvist gjorde debut i fredagens På Spåret. En absolut godkänd sådan, vilket man absolut inte kan säga om hennes medtävlare, David Bexelius. Jag tyckte synd om stackarn ... Och det blev inte ett dugg bättre av att han försökte mörka sina kunskapsluckor. Varför inte bara bröla ut brasklappen från början: "Mind the gap". Nä, för min del blev det med dubbla skämskuddar jag tvingades genomlida fredagskvällens prime time.

Observera att jag är minst lika usel själv (nåja) - skillnaden är att jag aldrig skulle drömma om att ställa upp i På Spåret - skulle hellre lägga mig tvärs över.
Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Camilla sa...

men va?! siw var visserligen bättre än david men gud sån besserwisser. när david väl kunde något skulle hon ta åt sig äran. går fetbort enligt mig. hoppas dom hamnar sist!

y_. sa...

Men David kunde "Macarena" - det var det enda. I vilket fall som helst undrar jag hur de kunde vinna?! Robban och Camilla verkade ju kunna allt. Jag hejar på Filip och Fredrik!!!