måndag 13 april 2009

Botoxläppen

Tidigare ikväll hade vi sällskap till middagen: Soffan 1 och Soffan 2 med sin vita lilla pudel. Jag är allergisk mot pälsdjur, men den här pudeln är något så fiffigt som allergivänlig. Detta gör att jag tror det är fritt fram att borra in näsan i hans päls hur som helst. Så är det ju tyvärr inte. Titt som tätt blommar det upp små utslag här och där. Idag svullnade ena sidan av överläppen upp, som om den just injicerats med Botox. Det kändes inte helt naturligt att prata. Och folk betalar för sånt!? Minns en viss f.d. Big Brother-deltagare med ett blomsterklingande efternamn, som i sista avsnittet av sin datingsåpa fick sin "prins" och sade: "Jag är så glad! Om jag inte använde botox skulle mina mungipor peka uppåt."

Eh, jaha ..?
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: