tisdag 2 juni 2009

Tisdag kväll i tv-soffan

Kvällens tv-soffa-zappande gav mig ha-begär, kalla kårar, skämskuddeångest och ... absolut ingenting.

Halv 8 hos mig - Jag störde halvt ihjäl mig på den pretentiösa "eftersom-jag-är-gift-med-en-amerikan-tanten" som allt annat än ödmjukt lät oss veta att det var minsann kötid till deras faaantastiska kalkonmiddagar. Urk. Men Helge Skoog, berättarrösten, hör till landets roligaste!

Äntligen hemma - Låt mig vinna på Triss, hästar, Stryktipset, vad som helst, men NU! Jag vill HA det där huset, tack!

Hell's Kitchen - men allvarligt, hur kan man bli så asförbannad för ett aningen överkokt ris? Ramseys vredesutbrott är orealistiska och står inte alls i proportion till det inträffade. Ingenting annat än pinsam tv. Hu!

Nä nu - SOVA!
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: