tisdag 14 juli 2009

Favoritprylarna



Mina favoritsaker just nu:
  • Min fina fina Dieselklocka som jag fått av kärleken.
  • Perfekt mobil- och sedelhållare i lila läder (Ordning & Reda)
  • Min älskade Ipod nano (fick av kollegorna när jag slutade mitt vik. '06)
  • Blå solbrillor från Prestige by Barda (fått av söta Markus)
  • Shea Body Butter (Body Shop) (födelsedagspresent från familjen)
  • Min lillfinger-ring i silver, som jag själv gjort. Bär den alltid!
  • Laila Bagge-pin, som sitter där den sitter på bästa jeansjackan. (Motivering: Coolast vinner)

Tro nu inte att det här är nån Bloppis ;-)

Nå, vad har ni som ni inte kan vara utan förutom syre, basbehoven, pengar & mobil?


Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Mikaela de Ville sa...

Oj, svårt. Kan bjuda på fem "alltid-i-min-väska" åtminstone:
* Lancômes Aqua Fusion läppmojs
* RayBan Aviators (alltid på sommaren)
* Liten ask med pepparmintstepåsar för dom fikatillfällen när varken koffeinfritt kaffe eller te finns.
* Kamera (min stackars gamla Canon Powershot 620 som håller på att ramla i bitar, behöver en ny, men vilken???)
* Hårklämma (för dom dagar jag börjat med håret utsläppt men sen som alltid blir galen på det och måste sätta upp det).

Fisso sa...

Härligt att jag har varit med och fixat en av dina favvosaker!!!

y_. sa...

Tack Fisso, för min precious Laila Bagge-pin!