onsdag 8 juli 2009

Rock the party

Helt vaken efter helgens festival, blev jag idag något sugen på att hänga på E och P till Hultsfred. Hej, jag heter Ylva och är 32. Djup suck. Nä, det är musiken jag tänker på, förstås. Hultsfreds line up ser betydligt bättre ut än Arvikas. Se här bara: http://www.rockparty.se/

The Killers, Regina Spector, A Camp, Markus Krunegård, Hello Saferide. Och Anna Ternheim ser jag gärna igen ... och igen. Sen har vi ju glada Fissos lillebrors band, Den stora sömnen, som jag hört tidigare - ett spännande punkigt band med svenska fan-vad-allting-är-skit-texter. Rekommenderas å det varmaste.


Anna Ternheim med en av sina bästa, "I follow you tonight" - på Arvikafestivalen. Notera det röda pianot. Vill också ha ...
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Anette sa...

kom till malmöfestivalen då vetja! ;)