tisdag 21 juli 2009

Visby by night

Kväll i Visby blev lika med thairestauranger som stänger köket kl. 21.00.

Det blev Max Drive-through med extra chilidip. Sådär gott, men funkar hyfsat som bukfylla när ingenting annat står på menyn.

Om man sammanfattar den följande kvällen, såg det ut ungefär så här:

  • Madonna-maraton med True Blue, Promise to try, Holiday, Give it 2 me, La isla bonita, Live to tell osv. osv.

    Ett uppdrag för den intresserade: Lista Madonnas 5 bästa i karriären. Varsego!

  • Mentos Fruit till förbannelse - I have a craving utan att vara det minsta gravid.

  • Kortspel och yatzy, och ... förlust för mig. Jag är sämst. När det gäller kortspel får jag bara 2:or, 3:or och 5:or, om det inte är ett spel som går ut på att ha så låga kort som möjligt. Då får jag Ess:en. Då får jag Ess:en!
Hittills är Visby allt man kan önska sig - och lite till.
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag måste också börja ladda med Madonna-maraton. Vad gäller de fem bästa låtarna ber jag att få återkomma.