måndag 31 augusti 2009

Lyckliga lördag och Sköna söndag!

Igår kräftskiva med familj och vänner! Härligt och gott! Träffade Sigge & Stella, systers välartade kids, som jag inte sett på lääänge. Jag tror att de skulle kunna få mig till vad som helst, till och med köpa godis på en vardag (Publiken kippar efter andan). De är så söta!!

Idag sköna söndag, utan Malena Ivarsson, vilket vi tackar allra ödmjukast för. Eller var det Fräcka Fredag hon hade?!

Jag älskar söndagar när de är som latast. Man går omkring och plockar i hemmet, kollar repriser, läser en stund eller lyssnar på ljudbok. Och när dessutom kvällen slutar så här blir jag extra lycklig!



Slumdog Millionaire får en 4:a av mig! Jag gillar det manér man använder för att berätta den här historien. Fick dock en känsla av att filmen hade varit bättre på bio - upplevelsen av det storslagna fotot av de indiska miljöerna hade antagligen nått ytterligare en dimension.

Freida Pinto - oerhört vacker männ'ska!



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: