onsdag 12 augusti 2009

Ny dag - nya möjligheter

Igår efter frukost var vi trötta (och lite slitna) så vi tänkte att vi skulle slumra lite. Vaknade 14.00(!) Då kände jag mig rätt vissen. Något illvilligt Svenne-banan-virus hade intagit min kropp.

Vid 18.00-tiden satte vi oss tillrätta på La Gondola och åt pasta med tomatsås. Det smakade ingenting. Jag var nere för räkning. Kl. 19.00 var det meningen att vi skulle möta A&M utanför Liseberg. Men det hela slutade med att jag, likt en skruttig gammal tant, spoiled the party. Vi gick hem till hotellet.

Idag vaknade jag betydligt piggare! Jag lägger ihop 1 och 1 och inser att måndagens mängd rödvin och en röd cykel var två bidragande orsaker till gårdagens svaga allmäntillstånd.

Men nu är jag up'n'running och the holiday kan fortsätta!
Häpp!
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: