fredag 18 september 2009

Göteborg!

Fyller lungorna med den friska luften, strosar bredvid Fredrik ena dan, Markus andra och Z tredje. Lyx! Jag njuter av Göteborg och ledigheten! Känner hur miljöombytet verkligen gör mig gott.

I onsdags, när jag kom hit, hade No Tears For Queers premiär på Pustervik. Och vilken premiär sen! En oerhört stark föreställning, som fortfarande sitter kvar som ett mörker i sinnet. Världen är befläckad av onda människor - det är en sorglig sanning. No Tears For Queers är ett samarbete mellan Riksteatern och Regionteater väst, och spelar till och med måndag på Pustervik och drar sedan ut på turné runt om i Sverige med Riksteatern.

Se den!

Ikväll, om 3 min för att vara exakt, ska vi till Fredrik & Markus och prova ett gäng röda viner och ha mysmiddag, bara vi fyra.

Jag gillar Göteborg mer och mer för varje dag jag är här - en underbar stad!
Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Mikaela de Ville sa...

Vad härligt det låter. Längtar lite efter rödvin. Får bli nypremiär för sånt snart.
Ha en underbar helg!
Kram!

y_. sa...

Detsamma fina fina! Kram

Alexia sa...

Härligt! Enjoy götelabööööörrrrrg!

y_. sa...

Alexia: I did, indiiid! ;-)