tisdag 15 september 2009

Låt Hollywoodfruarna vara - bara vi slipper se dem!

"Svenska Hollywoodfruar" - vem i hela världen kom på den fantastiskt dåliga idén?! Jag hamnade framför programmet av en händelse eftersom jag skulle titta på "Sveriges fulaste hem", som vi spelat in. Jag försökte allt för att få bort den obehagliga känsla som omedelbart intog min kropp: Jag blundade hårt och låtsades att det bara var en dålig komedi, jag nöp mig blodig för att förvissa mig om att det verkligen var på riktigt och som jag hoppades, väntade och längtade efter att Lennart Svahn skulle dyka upp i dörröppningen och befria oss alla från vårt svåra lidande. Men det bara fortsatte ... En av de 3 skyltdockorna inledde sin presentation med att säga att hon lärde sig koka kaffe för ungefär ett år sen. Smart tjej!

Det här ofattbart tragiska platsar utan vidare på min fem-i-topp över sämsta programidéer.

Sluta sända skiten, och tänk om!
Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Mikaela de Ville sa...

Hahahaha!
Jag som älskar skäms-TV tyckte såklart det var rätt härligt bakom min skämskudde!

Fisso sa...

Jag älskar programmet!