söndag 13 september 2009

Siggelito & moster på äventyr

Igår var jag med systersonen Sigge på Gröna Lund. Mysigt och lyx att få ha lite egentid med honom.

Han säger mycket sköna grejer, Sigge Bus, snart 4 höstar. Det mest myndiga som kom från honom igår, var när vi var på väg till en av Grönans alla restauranger.

Jag: Vad vill du äta?
Sigge: Vi får se när vi kommer dit.
Jag: Bra sagt.

Eller på tuben hem, när en söt tjej i tonåren kom in och satte sig mitt emot oss, och Sigge lade sig till med jordens leende.

Jag: Flörtar du?
Sigge: Ja, det gör jag faktiskt.



Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Markus Gisslén sa...

Vi har nog världens finaste syskonbarn... Avis jag blir...

y_. sa...

Vadå "nog"?! Vi HAR världens finaste syskonbarn! :-) Han nämnde er igår - familjen är viktig för Sigge-killen! Det är bra det!

Camilla sa...

flörtar du? ja, det gör jag faktiskt. HAHAHAHAHA

Skulle försöka få Sigge att återberätta dagen imorse. Det gick sådär kan jag säga. :)

Anonym sa...

så mysigt! ja e oxå avis! :)
an.