söndag 27 september 2009

Tillbaka i cybern

Hej! Ylva 32, gillar fotboll och rött vin och ... va, minns ni? Åh bra!

Jag har slarvat dvs. jag har inte producerat ett enda blogginlägg sen den 23 sep, i ... onsdags. Det är ingen bra bloggetikett. Men då ska ni tänka på att jag har haft en vit datorhelg. Vänta, skratta inte - ibland måste man avstå från saker man per automatik alltid gör för att åter upptäcka att det finns riktiga levande varelser i ens omedelbara närhet.

Äsch, jag är inte beroende på något sätt, men det har ändå känts bra att avstå från det digitala under ett par dar. Fast man kan antagligen inte räkna med att sluta bli kallad "Salander" för det, eller hur, Mårten? Det gör inget, jag gillar det namnet, I could get used to it, så länge ingen får för sig att "Lisbeth" är ett bättre namn. Mattias, hör min bön.
Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Mikaela de Ville sa...

Välkommen tillbaka. Avundas din styrka att låta bli en hel helg. Alltså på riktigt! För det är inget skämt att det är som ett gift att kolla bloggar, att blogga eller bara slösurfa!
Kram!

y_. sa...

Du är så söt! :-)

NWB sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

ja välkommen tillbaka käraste kusin! youve been missed! :)
an.