lördag 10 oktober 2009

Bästa Idol-året har bara börjat!

Satan, vad duktiga de är - idolerna anno 2009! Jag är djupt imponerad! Bäst igår var, föga överraskande, Mariette, med the all time favourite "When tomorrow comes". Andra som också gjorde intryck på mig är Erik och Tove, men även Camilla - trots att hennes framträdande var sådär spännande. Men shit, vilken utstrålning tjejen har. Hon kan gå långt!

Men sanningen att säga: fy fabian, vad trist att proffsiga Karolina fick lämna skutan! Jag är inte så förtjust i Eddie, och tycker gott att han kunde fått åka hem. Visst, han är söt, men det är många som är ...

... Darin till exempel, är sötare än de flesta - och otroligt duktig! Laddade precis ner hans cover på Coldplays "Viva la Vida", som är magisk! Finns "gratis" (mobilsurf- och nedladdningsavgift) på idols mobilsajt. I say: Go get!

Kram världen
/IDOL-freaket



Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Fisso sa...

Fan va roligt!!
Undrar om vi sett samma program!
Hahaha!
Men det är ju härligt som fan med olika åsikter!
Kolla in vad jag tyckte hos mig så har vi en härlig diskussion på jobbet på måndag.

Mikaela de Ville sa...

Verkligen synd på Karolina men det var ingen bra låt för henne. Det skär i hjärtat att säga, men igår var Eddie bättre.