onsdag 7 oktober 2009

Min arm - en arm föreställning!


Bild från www.friateatern.se

Igår kväll såg jag och sötaste syster genrepet av "Min arm" på Fria Teatern, Bergsgatan i Stockholm. Tveklöst den mest ABSURDA historien jag sett och hört. Go see now! Vilken stjärna han är, Per Lasson. Till "Min arm" har han gjort regi, översättning, scenografi & kostym, och är själv den enda på scen, läs: monolog. Ett fullblodsproffs!

Det började med att jag, som vanligt, stressade från jobbet: tuben - bussen - snabba fötter. Sen en lugn mysig kvart med syster yster och ett glas rött samt världens kanske minsta smörgås. Liten men naggande god. Sen pjäsen.

"Min arm" rekommenderas å det varmaste!
» Läs mer här
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

baranowska sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.