lördag 14 november 2009

Mmm, I'm lovin' it

A men, nu är jag sådär knäckt igen! Har varit nära tårarna i dag också. Fan, va blödig man är. Men när "Someone New", som är en favorit sedan innan, görs ännu bättre än vad den är, av Calle och Mariette, då kan man inte annat än kapitulera. Att Mariette sen totalt äger med Leona Lewis "Bleeding Love" är så underbart, eftersom hon vågar göra nåt helt annat än hon annars gör. Vilken tuffing!

För mig är hon - Mariette - den allra bästa av de kvarvarande idolerna. Jag håller henne, Erik och Tove som de tre.

Säg emot mig om ni har på fötterna!

PS. Okej då. Ja, Tove var kanonbra idag. Hon är riktigt bra, den där 16-åringen! DS.

Mer IDOL? Läs Mikaela de Ville


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Emma sa...

Personligen tyckte jag att Eskobars och Heather Novas version var bättre. Men men, smaken är som baken :)