söndag 6 december 2009

Hajar'u?


bild från resekoll.se

"Hajen", vilken jäkla storfilm!

Jag sitter som på nålar med andan i halsen och hjärtat i halsgropen trots att det är 48:e gången jag ser den. Och nagelbanden är för länge sedan nerbitna.

Ända sedan jag såg filmen för första gången är jag vrålskraj för hajar. Ja, man skulle kunna kalla det hajfobi. Det låter inte klokt, jag vet, men jag hittar inget bättre ord. Jag får som hjärtklappning och andnöd när ja ser en haj på bild eller film.

Hur kan man dyka bland hajar? Det hajar jag inte.

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Anonym sa...

ha haaa, jag förstår dej precis! jag kommer ihåg när jag ringde ner till chris på fyllan en gång & hans mamma som jag aldrig träffat svarade & jag sluddrade om hur rädd jag var för alla ormar & spindlar men speciellt alla hajar! trodde att de hoppade upp på kajen & tog en liksom....