tisdag 5 januari 2010

Lady Gaga - stage is yours!

Jag älskar att en sån som hitmakerskan Lady Gaga, aktuell med sin senaste monsterhit, Bad Romance*, syns och hörs mer än t. ex. Britney. Håller med Markus: Lady Gaga is a STAR!

Jag tycker hon är fullständigt fantastisk och bra för den här skönhets- och normfixerade världen - helt freakin' bedårande i sina galna utstyrslar på röda mattan. Hon går sin egen väg, och vi följer efter. Mer sånt!

Det finns de som säger att Britney Spears kommer att bli lika stor som Madonna. Visst, hon har kommit fram med en del riktigt bra partydängor, men lika stor som Madonna? Näe, knappast!

Jag säger istället: Gaga oh-lala-a!!


sv.wikipedia.org/wiki/Lady_Gaga


* Bad Romance fick utmärkelsen "Årets Kom igen katten, det svänger ju", på min lista över årets händelser.

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Anonym sa...

såg henne på letterman & hon går på seriösa droger den damen! men visst, hon är cool! ett år till kanske hon lever! ;)
an.

y_. sa...

Ånej, vad trist. Jag hade högrre tankar om henne ...