tisdag 5 januari 2010

Länge leve 80-talet!

Igår kväll satt jag och en person i min omedelbara närhet (Om personen har ett namn? Nä.) och åt en härlig Svenne-banan-taco-dinner och drack rött tills tänderna blev blå. Och så spelade vi gamla minnesvärda melodier från det ljuva 80-talet. Jag, för min del, är ju purung, men har fått med mig detta så viktiga arv från min älskade syster, som är betydligt äldre ;-)

Här kommer några av favoriterna:
Spandau Ballet - True
Exile - Kiss You All Over
Chicago - You're The Inspiration
Fleetwood Mac - Little Lies
UB40 - Kingston Town
Mike Oldfield & Maggie Reilly - Moonlight Shadow
Frankie Goes To Hollywood - The Power of Love
George Michael - Father Figure
Maxi Priest - Close To You

Varsego!



Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Camilla sa...

jag väljer att inte kommentera här.

y_. sa...

Men hjärtat, det var i all välmening, och du kan inte förtränga det längre ;-)