onsdag 31 mars 2010

En minnesvärd Sverigeresa

Jag är så förbannat lyckligt lottad som har en sån underbar familj! Ja, jag vet att det kan tyckas tjatigt, eftersom jag uttryckt min oändliga tacksamhet ett antal gånger här på bloggen, men ... det tål att sägas hur många gånger som helst.

Är precis hemkommen från en kort men naggande god tjänsteresa, som varit både givande och skittrevlig!

Resan avslutades i goa Götet med Markus, Fredrik och Erica. Jag och mina två fina kollegor åt middag med dem och en av kollegornas syster, på Bee Bar. Det var supergott och fantastiskt trevligt!

I morse vaknade jag av att Ericas söta lilla hund, Madicken, hoppade upp i sängen och pussade mig i ansiktet.

Jag och Markus åt frukost innan vi tog hundarna på promenix till stationen, där tåget hem till Stockholm väntade.

Livet är gött, änna :-)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: