måndag 8 mars 2010

Femininum

Idag är det internationella kvinnodagen och jag sitter här med ett glas klarröd Cabernet Sauvignon, Lindt chili och Catch mini Licorice dvs. ett alldeles förträffligt sätt att fira kvinnornas egen dag. Leve alla kvinnor!

Fast jag vet inte, ja ... Svenska Hollywoodfruar huserar i rutan. De inkluderas inte i min hyllning. Jesus Christ, de behöver ju hjälp! Ok ok, Maria Montazami är åtminstone en varm människa, men så mycket innanför pannbenet har hon inte. Och de andra ... suck ... Två av de nya förmågorna ska ha Barbiefest. Sug på den! Barbiefest alltså, och håller som bäst på att casta snygga bartenders. Det är som ett stort skämt alltihop - helt sinnessjukt! Anna Anka gästspelar och fäller den ena sjuka kommentaren efter den andra - en ofattbart självgod människa! Nä usch, jag tänker inte följa den här läskiga serien.


- Posted using BlogPress from my iPhone


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att du är vackrare än alla i Hollywood! Du är stjärnan på min himmel och jag älskar dig... jag vet dessutom var du bor... var inte rädd...

/Simone

y_. sa...

Jag är så glad att just du är en i familjen ;-)