onsdag 21 april 2010

En skitdag!

Idag har det snöat och slaskat, och alla statusuppdateringar på Facebook handlar därom, eller om praktsvinet Johan af Donner, som förskingrat närmare 8 miljoner från Cancerfonden och Röda korset. Hur i helv... kan man göra så?! Då har man fan inget hjärta.

Jag behövde ett par glas rött och en catch mini för att lugna mig. Och en halv påse turkisk peppar.

Det enda positiva med den här dagen är att jag lämnat in en rapport som jag kämpat ganska hårt med. Klapp på egen axel.

Slutligen: Våren, jag älskar dig - kom tillbaka till mig!
Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Mikaela de Ville sa...

Klapp klapp på axeln din.
Och jag håller med. Det här har varit en riktig skitdag. Tur det snart är imorgon när allt ska bli så mycket bättre!
Kram!

wivi sa...

Visst är det trist! men om dessa dagar inte fanns skulle man verkligen uppskatta dom fina så mycket då?

y_. sa...

Mikaela: Tack sötis! Vill gärna ta en fika snart igen! Kram.

Mamsen: Söt du är! Du har helt rätt - det är så man måste se till att tänka då också.