torsdag 8 juli 2010

I surrender

Och så har det då hänt - det oundvikliga. Jag tycker om Maria Montazami. Hur kan man inte skarpgilla någon som mjukt och vän fäller uttalanden som:

- Å, jag vill träffa Anna Blomberg, hon är den bästa parodimänniska jag vet.

- Det är det ultimala sättet.


- Jag är inte korkad, jag är precis så här.


- Den (klänningen) representerar mig väldigt bra - tajt här uppe och lite flimsig i botten.


Jaja, jag vet att jag varit något avigt inställd till henne tidigare, men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig? :-)


Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Markus Gisslén sa...

Du är sen med allt ju.. Först Lady GaGa och nu Maria Montazami...

ÄNTLIGEN! Hon är fantastisk!!!! Vill ha en egen Maria Montazami, men då skulle Fredrik skita i mig totalt...

y_. sa...

Japp, sengångar-ylva, that's me ;-)

Fisso sa...

Hon e bäst!!