torsdag 15 juli 2010

Regn ...

På plats i festivalstan. I sista rondellen före målsnöret hade jag J på tråden - han skulle ut och möta mig och Fredrik för att förse oss med festivalpass.

- Men ta inte med er regnet bara! sa J bestämt.

Vi lade på. 5 sekunder gick innan jag kände den första droppen. Sen öppnade sig himlen. Nu har det gått 4 timmar och festivalområdet har förvandlats till ett enda stort plask-o-lek. Min tunna t-shirt klibbar mot kroppen. Tur att jag har kepsen i alla fall.





Lite kallt blir det allt med våta kläder, men jag värmde mig med Yeasayer och en magisk version av O.N.E. Då rös jag - eller frös. Svårt att veta. Men jisses vad bra det var!

Nu ska jag jobba!











Nix, detta är ingen Benetton-reklam, det är bara Johanna som är oförskämt solbränd. Och jag är obrun.


- Posted using BlogPress from my iPhone


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: