fredag 8 oktober 2010

Den första att lämna


Sassa blir den första att lämna.
Bild från tv4.se/idol. Foto: Joel Stockman

Ok folks, så här är det:

Sämst ikväll var, åtminstone från tv-tittarnas åhörarplats, Geir. Tveklöst. Det lät förjävligt! Jag gillar verkligen låten Need You Now med Lady Antebellum, men tycker att norrmannen fullständigt slaktade den. Men tydligen lät det bättre från juryns håll. De höjde Geir till skyarna.

Hmm.

Sassa, hårdrocksbruttan med piercead underläpp. Rätt? Ja, kanske. Helt ärligt så skulle vem som helst kunnat få minst antal röster. De är så duktiga allihop - det här ÄR det bästa startfältet hittills i IDOLs historia. Så är det.

Spontant:

-Yes, Alice bandana är tillbaka - för att stanna, hoppas jag. Älskar Alice!

- Olle är mannen med stort M. My god, vilken röst, och vilken ... ... hetta.

- Linnéa är övergrym och kan vinna hela konkarongen!

Ses nästa fredag med fler tankar kring Sveriges största musiktävling.


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag skiter i idol i år! har inte sett en enda slutauditon och har världens slöaste jvla skitinternet! bajs! rent ut sagt. så nu skiter jag i alltihop. kommer sakna vår sms... men kommer såklart läsa dina recensioner iallafall! pösselipöss på dej världens bästa kukamin!

y_. sa...

Men nej, du MÅSTE! Skaffa snabbare Internet, det är livskvalitet, och en mänsklig rättighet för bövelen. Tänk om, tänk rätt ;-)

Nettski, vi kör Alicante i vår, och Malmö nu i höst, tycker jag. Puss kusinen!